12 tipp a célért: Google 1-10 találat

Egy jó honlap önmagában még nem hoz új látogatókat. Ahhoz, hogy új ügyfeleket nyerjünk, jelen kell lenni ott, ahol a látogatók keresnek: a keresőprogramokban. Ez csak akkor sikerülhet, ha a website oldalai (és nem a weboldal!, hanem kifejezetten egy-egy aloldal!) a keresőprogramokhoz vannak igazítva, azaz keresőbarát a felépítése. Ahhoz azonban, hogy a keresőszavak top 10-es listájába bekerüljünk, professzionális keresőmarketinges segítségére van
szükség. Aki itt trükköket alkalmaz, a kereső indexekből való teljes kizárást kockáztatja, ahova ugyanazzal a weboldallal visszakerülni már szinte lehetetlen, vagy legalábbis rengeteg idő, és munka.

Azonban vannak olyan egyszerű technikák, melyek alkalmazásával Ön is segíthet saját weboldalának optimalizálásban!

Melyek ezek a praktikus tanácsok? És miért épp a Google? Jöjjön, vegyük sorra!

Azért Google, mert a legtöbb keresést a Google generálja: a piac csaknem felét a Google fedi le (48,5 %). Vetélytársai a Yahoo! (22,2%), az MSN (11%), az AOL (6,5%) és a My Way (2,7 %) osztoznak a többi keresésen.

Olvassa el azt a 12 tippet aminek a betartásával nagy eséllyel pályázhat arra, hogy jó helyezést érjen el a kiválasztott kulcsszóra a Google keresőjében:

1.tipp: A kulcsszót abból a szövegből merítsük, ami a weboldal témája. Fontos, hogy a kulcsszó többször is ugyanabban a formában előforduljon az oldalon. A helyes arányt akkor találjuk el, ha a kulcsszógyakoriság az oldalon belül kb. 2-3 százalék.

2. tipp: A kulcsszó szerepeljen az oldal címsorában. (title)

3. tipp: A kulcsszó már az oldal szövegezésének elején, az első pár sorban mindenképpen tűnjön fel.

4. tipp: A kulcsszó szerepeljen a weboldal elérhetőségének nevében, azaz például ha html oldalról van szó, célszerű ha a fálj neve tartalmazza azt a kulcsszót amiről tulajdonképpen az oldal szól.

5. tipp: A kulcsszó lehetőség szerint szerepeljen a domain-névben.

6. tipp: Legyen a weboldalnak magas a PageRankje. (Értékelje a Google keresőmotorja az oldalunkat.) Ez elsősorban, és leghatékonyabban úgy segíthető elő, ha minél több külső link mutat az oldalunkra.

7. tipp: Az oldalra kívülről mutató linkek szövege mindenképp tartalmazzák a kulcsszavunkat.

8. tipp: Állapodjon meg partnercégeivel, megrendelőivel, alvállalkozóival, kössön linkpartnerséget! Hozzon létre a weboldalán egy olyan aloldalt, ahol linkpartnerei hivatkozásait elhelyezi (ajánlott oldalaink, vagy linkpartnereink). Cserébe, kérje meg őket hogy ők is tegyék fel oldalának URL címét a weboldalukra! Ne felejtse el kérni, hogy a link, ami az Ön oldalára mutat feltétlenül tartalmazza az Ön legfontosabb kulcsszavait!

9. tipp: A weboldal képek, és flash elemek helyett tartalmazzon minél több szöveget, olyat amelyek a forráskódban is olvashatóak! A keresők ugyanis ezeket figyelik!

10. tipp: Az oldal forráskódjában legyen kitöltve a “leírás” rész, úgy hogy ott is láthatóak legyenek a legfontosabb kulcsszavaink (meta name=”description”).

11. tipp: Legyen a weboldalnak oldaltérképe.

12. tipp: A weboldalnak könnyen értelmezhetőnek kell lennie, a túlstrukturáltság nem célravezető. Ne legyen vertikálisan mély az oldal, max. 3 szint az elfogadható. Max 2-3 kattintással az oldalon minden tartalom elérhető legyen.Ezek mellett a szabályok mellett természetesen még számtalan dolog van, amelyekre oda kell figyelni. Csak ezekkel, még nem leszünk az első 10-ben, de jó esélyünk van rá, hogy előrébb kerüljünk a találati listán.Természetesen vannak profi technológiák is, amelyekkel hatékonyan az elsők között lehetünk, megvannak a kritériumok hogy mi alapján kell jól megválasztani kulcsszavainkat.

Kérje profi, az Ön oldalára szabott tanácsainkat, vagy írja meg véleményét kérdését hozzászólás formájában, az oldal alján található űrlap segítségével!(A nevet, és az e-mail címet kötelező megadni, de az e-mail cím sehol nem jelenik meg az oldalon.)

Ossza meg mással, ha tetszett!
  • blogtercimlap
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Digg
  • Technorati
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • Book.mark.hu
  • YahooMyWeb
  • email
Címkék: , ,

Hozzászólások

16 Hozzászólás | 12 tipp a célért: Google 1-10 találat

  1. Kis Judit | 2007. január 29.

    Tisztelt Címzett!

    Ezúton érdeklődnék, hogy van-e valamilyen ötletük weboldalammal kapcsolatban, hogy a google keresőjébe a lakberendező, vagy lakberendezés kulcsszóra az első 10 helyen jelenjenhessek meg!

    várom szíves válaszukat: Kis Judit lakberendező

  2. Gombos Zsolt | 2007. január 31.

    Kedves Judit! Természetesen, a mai napon felveszem Önnel a kapcsolatot!

    Üdv: Gombos Zsolt
    |MarketingÖtletek.hu|

  3. Bóna Mónika | 2007. február 9.

    Kedves MarketingÖtletek munkatársak!

    Az érdekelne, hogy hogyan érdemes a title-ban szerepeltetni a kulcsszavakat? Minden oldalon többet és ugyanazokat, vagy minden oldalnak csak egyet, és mindig más-más kulcsszavat?

  4. Gombos Zsolt | 2007. február 9.

    Kedves Mónika!

    Minden oldalon többet, és minden oldalon mást! Ne feledje, hogy mindig egy-egy aloldalt vizsgálunk! A title tagban minden esetben az adott aloldalra vonatkozó kulcsszavak beírására törekedjen! Ne egyet, hanem lehetőség szerint többet, és olyan szavakat, amelyek szerepelnek az oldalon. Ez csak akkor hatékony ha a title-ben szereplő szó és az oldal szövegezésében szereplő szó egy az egyben megegyezik! Tehát nem mindegy hogy: utazás vagy utazások. Ha utazás szóra szeretnénk jobb helyezést, akkor ennek szónak kell lennie a title-ben is, és a szövegben is.

    Üdv: Gombos Zsolt
    |MarketingÖtletek.hu|

  5. Tuby Smith | 2007. augusztus 21.

    A PR-nek kisebb jelentősége van, mint a relevanciának.
    A kulcsszó sűrüség fontos, de a csak azonos kulcsszavak spam gyanúsak, szövegkörnyezetben a magyar ember ragozik.
    legyen az oldal a szabványoknak megfelelő, legyen beállítva a nyelv és betűkészlet.
    ——– helyett használjuk -t :)
    egyébként jó cikk.

  6. Szabó Szilvia | 2007. október 23.

    Tisztelt Címzett!

    Szeretnék segítséget kérni. Weboldalam címsorába miképp tudok írni?

    Előre is köszönöm a segítséget.

    Üdvözlettel
    Szabó Szilvia

  7. Gombos Zsolt | 2007. október 31.

    Kedves Szilvia! Elnézést, de a kérdésből azt feltételezem, hogy nincs programozói tudása :) ami természetesen nem baj. A címsor a weboldal forráskódjában a között lévő rész. Amenniyben van FTP hozzáférése az oldalhoz megoldható manuálisan is a művelet, ha adminisztrációs felületen keresztül változtatható, akkor az a könnyebb megoldás.

    Melyik weboldalról van szó? Milyen tartalomkezelő rendszert használ? (ha használ…)

  8. Antiflooder | 2007. november 16.

    Üdv. Jelenleg még suliba járok de majd weblapszerkesztéssel szeretnék foglalkozni. Ismerős segítségével sikerült egy melót szereznem, egy bt weblapját kéne megcsinálnom. Csak az a baj, hogy suliban még nem volt szó az ilyenekről (igaz az oskolai tananyag szerint még a html-hez se értek:D). Tudnátok majd ebbe segíteni? Ja és ha lehet mailba válaszoljatok mert jelenleg elég érdekesen van netem és az e-mailokat könnyebben olvasom. thx

  9. dodo95 | 2008. május 17.

    Hogy lehetek a googléba az elsö pár szoban?
    Válaszát Várom!

  10. Gombos Zsolt | 2008. május 18.

    Kedves dodo95!

    Olvassa el figyelmesen a fenti 12 pontot, valamint az alábbi linken sok sok hasznos infót olvashat e témában, ingyenesen. Ha több segítség kell, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot, és részleteiben is segítünk a hatékony keresőmarketing kialakításában. Pár szóban egy szakmát elmondani… nem lehet.

    A link: http://www.marketingotletek.hu/tag/keres%C5%91marketing/

  11. Magyar András | 2008. szeptember 5.

    T. Cím!

    Érdeklődni szeretnék, hogy az ún. meta-tag-eket pontosan milyen formátumban kell megadni ahhoz, hogy a Google érzékelni tudja? Tehát arra gondolok pl., hogy a helyesen van-e így megjelenítve? Kérem adjanak meg egy ilyen példát konkrétan. Főként az érdekel kis- és nagybetűk jól vannak-e megadva a fenti példában, illetve idézőjel, kacsacsőr, egyenlőség jel jó helyen van-e, kell-e space-eket alkalmazni és ha igen akkor hol?

    Válaszukat megköszönöm.

  12. Magyar András | 2008. szeptember 5.

    Elnézést, előző üzenetemben nem ment át a kód maga. Tehát kérem adjanak meg konkrétan egy meta-tag-es példát. Fontos-e, hogy kis vagy nagy betűs pl. a meta vagy a description szó s hova kell kacsacsőr, idézőjel, egyenlőség jel, space pontosan?

    Köszönöm.

  13. Vörös Kálmán | 2010. május 23.

    Nagyon hasznosak voltak számomra ezek az információk! Alkalmazni is fogom őket a weblapomon.
    Csak azt sajnálom, hogy bővebb SEO információkhoz csak akkor lehet hozzájutni, ha fizet érte az ember. De végül is ez érthető, hiszen mindenki abból próbál pénzt csinálni, amihez ért.

  14. Googleseo | 2013. január 21.

    Én szívesen segítenék SEO területen bárkinek.4-5 éve fejlesztem ezen a területen,így sok tapasztalatot szereztem.De ezek az információk amit itt közölnek a keresőoptimalizálásról nagyon jók remek kiindulópontot adhat bárkinek.

  15. Rácz-Akácosi Attila | 2013. február 9.

    Először azt gondoltam, hogy a marketingotletek.hu oldal pörgősebb kissé, de most látom, hogy elég régen volt frissítve sajnos, pedig jó marketing kezdeményezés volt.

  16. Lakatos Emőke | 2015. január 12.

    kérem keressenek fel köszönöm szépen.

Írja le véleményét, kérdését!