176 oldal a gerilla marketingről

Németül.

A gerillamarketing olyan marketing módszer, ami a fogyasztói véleményeknek álcázva igyekszik a célcsoportot befolyásolni.

Ide sorolható minden olyan reklámozási mód, ami nem reklámfelületeken jelenik meg. A gerillareklám egy olyan, az 1990-es évektől kibontakozó irányzat a reklámozásban, illetve a fogyasztókkal fenntartott kommunikációban, amely újszerű, szokatlan, nemegyszer meghökkentő módszereket használ az üzenetei célba juttatására. A fogalmat Jay Conrad Levinson 1982-ben kiadott Guerrilla Marketing című könyve ismertette meg a világgal.

És most itt egy újabb Thomas Patalas tollából, 2006-os kiadásban.
Bővebben a könyvről: http://www.wuv-shop.de/wuv-shop/sid/8d4db1e1e70e19ba65b2cbb4a0cf1afb/cl/details/anid/999999067/Guerilla-Marketing/

Ossza meg mással, ha tetszett!
  • blogtercimlap
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Digg
  • Technorati
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • Book.mark.hu
  • YahooMyWeb
  • email
Címkék: ,

Hozzászólások

2 Hozzászólás | 176 oldal a gerilla marketingről

  1. Lala | 2007. május 4.

    Magyarul létezik ilyen könyv? Olvasgatnám, hogy lehet gerilláskodni, nem németes vagyok..

  2. Reka | 2009. január 12.

    Én gerilla marketingről irom az államvizsgámat, azaz, hogy hogyan fogja meg a gerilla reklám az embereket más reklámtipusokhoz képest, és alig lehet valami anyagot kapni a gerilla marketingről, bár nekem is jóóól fogna… Nagyon érdekes, az biztos! :)

Írja le véleményét, kérdését!