E-mail marketing

Egyre nagyobb jelentőséget kap hazánkban is az e-mail marketing.

Felhasználható PR, HR, B2B, B2C, célokra, de sokan használják online kutatásokra, márkaismertség növelésére, weboldalak látogatottságának (kiemelten a visszatérő látogatók számának) folyamatos növelésére, és ezen keresztül az ügyfélkör folyamatos bővítésére.

Az e-mail marketing a rendelkezésre álló eszközök közül az egyik leginkább költséghatékony módszer a vállalkozások kommunikációjára, ugyanakkor ha eredményeket akarunk elérni vele, akkor jól működtetni nem egyszerű, és cseppet sem időtakarékos módszer.

A mai “spammelő” világunkban – ha nincs postafiókunkra beállítva valamilyen spamszűrés -, naponta 30-40 “hihetetlen, és visszautasíthatatlan” ajánlatot kapunk, melyeket általában olvasatlanul törlünk, és még idegesítők is.

Tehát:

  • Hogyan építsük fel vállalkozásunk online kommunikációját?
  • Hogyan szerezzünk ügyfeleket az Interneten?
  • Hogyan építsünk legális módszerekkel hírlevél adatbázist?
  • Hogyan növeljük a feliratkozások számát?
  • Hogyan lesz olvasóinkból fizető ügyfelek?
  • Hogyan mérjük hírlevelünk hatékonyságát?
  • Hogyan építsünk jól működő e-mail marketing stratégiát?

Olvassa el az e-mail marketing témakörben publikált szakcikkeket, és reméljük választ kap kérdéseire! Ha nem találja a választ, ne habozzon, kérdezze itt:

  1. (*)
  2. (*)
  3. (*)
 

Ossza meg mással, ha tetszett!
  • blogtercimlap
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Digg
  • Technorati
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • Book.mark.hu
  • YahooMyWeb
  • email