Online könyvespolc

BATTELLE, JOHN - KERESS!Bolti ár: 3600 Ft.
Internetes ár: 3420 Ft.
Rendelje meg online! Gyorsan, egyszerűen! Klikk!
KERESS!
HOGYAN ALAKÍTJA ÁT KULTÚRÁNKAT…
BATTELLE, JOHNEgy könyv a keresésről és a Google-ról? Bár ez a mű nagyrészt valóban a Google-ról szól, az internetes keresés jelentősége messze túlmutat egyetlen cég sikerén olyan jelenség, amely minőségi hatást gyakorol kultúránk és az üzleti élet struktúráira. Ezt a hatást mutatja be a könyv szerzője, John Battelle (a Wired alapítója) gondolatébresztő és nagy ívű művében.


MICHELBERGER MIKLÓS - A LYUKACSOS TEHÉNBolti ár: 2688 Ft.
Internetes ár: 2554 Ft.
Rendelje meg online! Gyorsan, egyszerűen! Klikk!
A LYUKACSOS TEHÉN
REKLÁMKRITIKÁK ÉS EGYÉB VÁLOGATOTT ÍRÁSOK
MICHELBERGER MIKLÓSA rossz nyelvek szerint Michelberger Miklós a magyar reklám fenegyereke. (Tény, hogy sokan a fenébe kívánják őt…) A nyolcvanas évek közepén Timár Péterrel közösen “elkövetett” reklámfilmjei dühödt támadásokat váltottak ki a tisztességben megőszült propagandistákból. Egy másik spotját “túlzott erotikusság” miatt betiltották, pár évvel későb – már a rendszerváltozás után – ugyanerre a sorsra jutott “négeres” reklámja, amelyet valakik rasszistának minősítettek. 1993-ban készített “Kovács úr” kampánya számos nemzetközi és hazai díjat nyert. A könyv első fejezetében öísszegyűjtött reklámkritikák publikálását egyetlen honi sajtóorgánum sem vállalta. Talán nem véletlenül… A szerző, hol vitriolosan, hol finom iróniávül, Magyarországon eddig ritkán tapasztalható nyíltsággal fogalmazza meg az egyes reklámokkal kapcsolatban felmerült gondolatait, kételyeit, egyfajta önvizsgálatra késztetve ezáltal a reklámszakmát – és az olvasókat. A második fejezetben – vállalva a nyilvános megmérettetés ódiumát – a reklámról vallott “ars poeticáját” illusztrálandó, Michelberger közzéteszi legkedvesebb elvetélt (egykoron visszautasított) filmötleteit. A kötet két “komoly” – a szerző esetében a jelző erősen relatív! – elméleti írást is tartalmaz, egyikük, a 12 évvel ezelőtt készült “Corporate Identity” című tanulmány, számos, még tisztázatlan fogalom helyes értelmezéséhez nyújt segítséget. Az utolsó fejezetben jó pár kacagtató, egyúttal elgondolkodtató sztori olvasható. A könnyed, szellemes stílusban megírt, szándékosan eklektikus könyv elsősorban a marketing- és reklámszakemberek számára jelent igazi csemegét, ugyanakkor a reklámok pergőtüzében élő, gondolkodó és jó humorérzékű “laikus” olvasók érdeklődésére is számot tarthat.


FORD, DAVID - BUSINESS MARKETINGBolti ár: 4463 Ft.
Internetes ár: 4240 Ft.
Rendelje meg online! Gyorsan, egyszerűen! Klikk!
BUSINESS MARKETING
FORD, DAVIDA könyv hasznos olvasmány mindazok számára, akik szeretnék jobban megérteni, milyen folyamatok mennek végbe a piacon, és bővíteni akarják elemző és stratégiafejlesztő képességeiket.A könyv alapját az IMP (Industrial Marketing és Purchasing) Group fogalmai képezik. Az IMP olyan kutatók kötetlen hálózata, akik évek óta azon dolgoznak, hogy kiderítsék, mi is történik valójában az üzleti piacokon. Az elmúlt 25 évben a csoport számos tanulmányt készített a business marketing és beszerzés témakörében, mely kutatások évek óta több kurzus, menedzsment szeminárium és tanácsadói projekt alapjául szolgálnak.A szerzők szerint a vevőkapcsolatok kezelése a business marketingszakember kritikus feladata, és a könyv ezt a feladatot kívánja bemutatni. Leírja, mi történik a business marketing során, és segít az olvasónak megérteni, mennyiben tér el mindez attól, amit a marketingtanulmányaik során tanultak.


TÖRŐCSIK MÁRIA - IPARI MARKETINGBolti ár: 1200 Ft.
Internetes ár: 1140 Ft.
Rendelje meg online! Gyorsan, egyszerűen! Klikk!
IPARI MARKETING
TÖRŐCSIK MÁRIAA könyvben az ipari marketing sajátosságai mellett, illetve azok által megjelenítve a marketing szinte minden fontos kérdésköre tárgyalásra kerül, s így a szakkönyvben megtalálhatók a marketing általános érvényű tételei, stratégiai és taktikai döntési területei. Az üzleti életből vett konkrét szituációk elemzésével válik a könyv mind a marketinget művelő, mind a marketinget tanuló szakmai kör számára különösen hasznos, értékes olvasmánnyá.


KOTLER, PHILIP - JAIN, DIPAK C. - MAESINCEE, SUVIT - MARKETINGLÉPÉSEK - NYERESÉGES NÖVEKEDÉS ÉSBolti ár: 3900 Ft.
Internetes ár: 3705 Ft.
Rendelje meg online! Gyorsan, egyszerűen! Klikk!
MARKETINGLÉPÉSEK – NYERESÉGES NÖVEKEDÉS ÉS
MEGÚJULÁS A 21. SZÁZADBAN

KOTLER, PHILIP – JAIN, DIPAK C. – MAESINCEE, SUVITAz internet, a globalizáció és a minden korábbinál erősebb verseny hatására a gazdaság gyökeres változásokon megy keresztül. A nemzetközi szaktekintélynek számító Philip Kotler, a Park Kiadó gondozásában korábban megjelent Kotler a marketingről című könyv szerzője, valamint két társszerzője, Dipac C. Jain és Suvit Maescincee a problémát abban látja, hogy a marketingnek nem sikerül lépést tartania a piaccal.A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő- és technológia központú piacokon működő vállalkozások háza táján. A szerzők szerint alapos átértékelésre szorul a vállalati stratégia, hiszen csak így biztosíthatók újabb és újabb értékek a vevők számára a hagyományos és virtuális piacon.A zavaros, nyugtalan időkben, amikor senki sem tudja, hol is tart a marketing, e gyakorlatias és elgondolkodtató könyv segítséget nyújthat egy olyan átfogó marketingstratégia kidolgozásához, amely minden szempontból megfelel a vevőközpontú gazdaság kihívásainak és lehetőségeinek.A SZERZŐKRŐLPHILIP KOTLER a chicagói Northwestern University nagy hírű Kellogg menedzseriskolájának S. C. Johnson & Son Distinguished Professor címet viselő nemzetközimarketing-professzora, valamint a modern marketing világszerte egyik legelismertebb szaktekintélye. Eddig húsz könyve jelent meg, köztük a közgazdasági felsőoktatásban páratlan népszerűségnek örvendő tankönyv, a Marketingmenedzsment. A több mint száz újságcikket jegyző Kotler ezenkívül számos különféle területen – például a fogyasztói, a vállalkozásközi, a pénzügyi piacokon, illetve a szolgáltatási szférában – működő vezető vállalatok tanácsadója.DIPAK C. JAIN a Kellogg menedzseriskola dékánja, valamint Sandy and Morton Goldman Professor címet viselő vállalkozástudomány- és marketingprofesszora. A matematikusi és statisztikusi végzettségű dr. Jain számos cikket jelentetett meg a csúcstechnológiai termékekkel kapcsolatos marketingről és előrejelzésről, valamint a piaci szegmentációról és a versenypiacok szerkezetének elemzéséről. Oktatói munkájáért több ízben elismerésben részesült, és számos vezető cég alkalmazza tanácsadóként.SUVIT MAESINCEE a Kellogg menedzseriskolán szerzett PhD-képesítést, és a Booz-Allen & Hamilton cég tanácsadójaként dolgozik. Jelenleg a bangkoki Chulalongkorn University Sasin Gazdasági Intézetének marketingprofesszora.


GODIN, SETH (SZERK.) - MI A BŐGÉS ?Bolti ár: 2900 Ft.
Internetes ár: 2755 Ft.
Rendelje meg online! Gyorsan, egyszerűen! Klikk!
MI A BŐGÉS ?
NE AKARJ TÖKÉLETES LENNI – LEGYÉL INKÁBB LÁTHATÓ!

GODIN, SETH (SZERK.)Mi a bőgés? Pontosabban, melyik az a bőgés, ami kihallatszik a csorda hangzavarából? Mert a csordában lassan már minden tehén lila – már nem biztos, hogy nagy ötlet “egyszerűen” lilának lenni. A Seth Godin által vezetett “33-ak csoportja”, modern üzleti, marketing és értékesítési könyvek legismertebb, legsikeresebb szerzői közösen jegyzik ezt a jó humorú, friss szellemű könyvet, amelyet úgy is nevezhetnénk: sziporkázó ötletgyűjtemény.


Ossza meg mással, ha tetszett!
  • blogtercimlap
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Digg
  • Technorati
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • Book.mark.hu
  • YahooMyWeb
  • email