Online marketing

weboldal, keresőoptimalizálás, e-mail marketing és hírlevél, bannerkészítés és szöveges linkkampányok, sajtóközlemények, vírusmarketing, partner programok, blogmarketing, CMS, tanácsadás

Nem mondunk vele újat: egy weboldal csak akkor ér valamit ha látogatják. Sőt egy weboldal akkor ér valamit ha azok látogatják, akiknek készítettük, a célcsoportunknak. Egy weboldalnál nem árt ha designos, szép, jó ránézni, de nem ez a legfontosabb. Fontos az ergonómia, az egyszerűség, a kényelem (a felhasználó kényelme), az áttekinthetőség, a jó struktúra, és még 1001 olyan dolog ami befolyásolja a felhasználóbarát környezetet, a jó kezelhetőséget, és azt hogy végül a látogatok ne 5 másodpercen belül “kiikszeljék” az oldalt, hanem megadva elérhetőségeiket, kérdezzenek, ajánlatot kérjenek, megrendeljenek, online vagy telefonon ez már szinte mindegy is.

Az online marketing mégsem egyszerűen egy weboldal léte. Sőt.

Az online marketing: elad, szolgál, beszél, és megtakarít. A potenciális vásárlók figyelmének megragadása véghezvihető egyszerű módszerekkel, mint néhány, az új online világ által biztosított hirdetési lehetőségek, pl. hirdetés a keresőmotorokban, de kiterjedhet olyan bonyolultabb módszerekre, melyek számos honlapot érintenek és sok ember figyelmét fókuszálják az általunk kívánt helyre.

Több olyan séma létezik, melyeket online figyelemfelkeltésre lehet használni, ezek közül mi kettőt szoktunk előnyben részesíteni:

  • a tölcsér építés és
  • a suttogó marketing.

Egy eladási tölcsér felépítése során alkalmazni érdemes következő eszközöket: keresőoptimalizáció, email hírlevelek, fórum marketing, hirdetések, partner programok stb., azaz minden olyan módot, mely lehetővé teszi, hogy a potenciális vásárló megkezdje a párbeszédet az Ön cégével, tanuljon a vállalat termékeiről, szolgáltatásairól, vagy olyan koncepciókat és javaslatokat tegyen magáévá, melyek végül vásárláshoz vezetnek. A tölcsér felépítése sok időbe telik, és megkívánja az eladó folyamatos online tevékenységét.

A suttogó marketing általában sokkal gyorsabb és kevesebb munkát követel az eladótól, ugyanakkor semmivel sem könyebb, mint a tölcsér felépítése. Lényege, hogy a cég egy terméke vagy szolgáltatása iránti érdeklődés annak érdekes, meghökkentő vagy megdöbbentő tálalása miatt “szájról-szájra” terjed mind online mind pedig offline. A suttógó marketing elnevezés sok értelemben összecseng a vírusmarketing és a gerilla marketing kifejezésekkel. A hír/pletyka ma már leginkább blogok által terjed el, így mindenképp érdemes a blogmarketing eszközeit is igénybe venni az alkalmazáskor.


Ha az Ön vállalkozásának, vagy egyszerűen csak egy kitalált jó ötletének még nincs weboldala, mi profin elkészítjük Önnek: a struktúra kialakításától, a webdesign megtervezésén és a komplett webes programozáson át, egészen a keresőoptimalizáláson túl, a folyamatos website menedzsmentig javaslatokkal, tanácsokkal szolgálunk Önnek.


Közös célunknak kell lennie, hogy weboldala, ne csak egy “virtuális bemutatóteremként” szolgáljon, hanem tömegesen hozva a látogatókat, minél több kapcsolatfelvételt, és megrendelést generáljon. Ha Önnek már van weboldala, de nem elégedett azzal amennyi ügyfelet hoz, bízza ránk a megoldást! Ha szükséges elkészítjük weboldalának redesignját, a weboldal promotálását megtámogatjuk e-mail marketinggel, és ha úgy dönt, áldoz egy picit egy online kampányra akkor szívesen megtervezzük a kampányt, elkészítjük hozzá a kreatívokat, és az egészet levezényeljük, végigkísérjük, menedzseljük.

Kérdése van?

Ha írásunkkal felkeltettük érdeklődését, és úgy érzi szeretne rálépni a fent említett, komplett megoldásokkal kitaposott, általunk felkínált útra, vagy csak egyszerűen kérdése van az online marketing tárgyköréval kapcsolatban, használja a lenti űrlapot és írjon nekünk bátran!

  1. (*)
  2. (*)
  3. (*)
 

Ossza meg mással, ha tetszett!
  • blogtercimlap
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Digg
  • Technorati
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • Book.mark.hu
  • YahooMyWeb
  • email