Hirdetések optimalizálása a keresőkben

  • Ha már hirdetett keresőkben, azaz pl. használta a Google Adwords szolgáltatást, tisztában van vele, hogy hogyan működik, és pontosan tudja, hogy kattintásonként sok száz forintot lehet “bukni”, ha nem olyan látogató kattint, akiből pár perccel később vásárló, és ügyfél lesz.
  • Ha még nem hirdetett a keresőkben, akkor még inkább tanácsoljuk kampányának kezeléséhez szakértő igénybevételét, hiszen megelőzheti a tapasztalatlanságból eredő alaphibákat.

A kattintásonként pártíz, párszáz forint nem sok, de sok kattintásból összejöhet egy szép kis összeg, ami havi szinten akár komoly veszteséget is jelenthet.

Ezektől mi megóvjuk, és mellé még sok-sok hasznos dolgot mondunk, arról hogyan költsön minél kevesebbet, minél hatékonyabban keresőkben megjelenő hirdetésekre.

Mikor érdemes Google Adwords-öt használni?

Akkor,

  1. ha most indult a weboldal, és még a keresőkben nem sikerült feltornászni a TOP 10-be.
  2. ha költséghatékony megoldást keres arra, hogy ismertebbé tegye szolgáltatását, termékét.
  3. ha pontosan kívánja elérni a célcsoportját, minimális szórás mellett.
  4. ha mindenről részletes statisztikát szeretne látni, pontosan tudni szeretné mennyibe kerül egy látogató, és mekkora a konverzió.
  5. ha profin kívánja ütemezni a hirdetéseket, megszabva, hogy  munkanapokon vagy hétvégén, délelőtt vagy délután fusson a kampány.
  6. ha teljes kontroll alatt szeretné tartani a kampányra szánt összeget.

A Google Adwords hirdetési rendszeren belül bárki adhat fel hirdetéseket, szabadon választott költségkeret mellett és tetszőleges időközönként módosíthatja hirdetéseinek beállításait.

Mit nyer azzal, ha ránk, specialistára bízza Google AdWords hirdetéseinek kezelését?

  • Elsősorban olcsóbb és nagyobb megtérülésű hirdetéseket, azáltal, hogy a Google AdWords hirdetési rendszer díjazza a hatékonyan teljesítő, minőségi hirdetéseket!
  • Megteremtjük a professzionális kampánykövetés és hatékonyság mérés lehetőségét.
  • Összhangba hozzuk hirdetéseit honlapjával és üzleti céljaival!
  • A rendszer újdonságainak naprakész ismeretén kívül hozzájut több száz hirdetési kampány alatt szerzett tapasztalathoz és bevált trükkhöz!
  • Nem utolsó sorban rengeteg időt és energiát takarít meg!

A hatékony hirdetés azt jelenti, hogy a lehető legkedvezőbb áron szeretnénk hozzájutni átlagosan egy megrendelőnkhöz. Gondoljon bele, ha hirdetési kampányának a hatékonyságát sikerül megduplázni – ami nem lehetetlen -, akkor máris felére csökken az egy ügyfél megszerzésre eső költsége és akár többszörösére az egy ügyfélen elért profitja!

Mit veszíthet azzal, ha nem szakszerűen kezelik Google AdWords hirdetéseit?

  • Indokolatlanul sokat fizet egy látogatóért vagy egy-egy megszerzett megrendelésért.
  • Nem biztos, hogy megfeleloen képes optimalizálni befektetett marketing költését kelloen profi és pontos statisztikák nélkül.
  • Ha a hirdetések jól is muködnek, hozzák a látogatókat a honlapra, nem biztos, hogy azok vásárlókká is konvertálódnak.
  • Ha nem ismeri megfeleloen a Google AdWords hirdetési rendszert és újdonságait, akkor sok kellemetlen meglepetésben és a “Súgó” böngészésével eltöltött órában lesz része.

Ajánlatkérés, és kapcsolatfelvétel itt >>

Ossza meg mással, ha tetszett!
  • blogtercimlap
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Digg
  • Technorati
  • Google Bookmarks
  • Reddit
  • Book.mark.hu
  • YahooMyWeb
  • email